РусскийБеларускi

 

Государственное учреждение образования
"Слободская средняя школа имени Адама Гуриновича"

 

Одно окно | Об учреждении | Обучающимся | Родителям | Учительская | Сервисы | Попечительский совет | ШАГ | Патриотическое воспитание | Питание | Родительские университеты | Историческая память | История.Традиции.Достижения | ПОЕЗД ПАМЯТИ | НИКО | Краеведческий музей

 

Меню раздела

 

 

 

 

статистика посещений

Яндекс.Метрика

 

 


Пусть каждая книга найдёт своего читателя!

 ГРАФИК РАБОТЫ

Ждём вас:

8.00-10.00 (понедельник,вторник ,четверг, пятница, суббота)
выходной – воскресенье 

 

Библиотекарь: Ковальчук Людмила Станиславовна

всегда придёт вам на помощь в выборе книги, подготовке к информационному часу, написанию реферата, в подборе литературы по программе и просто свободного время провождения с пользой для вас.

Приходите, поспешите

и друзей с собой берите.

Почитать и поиграть,

и журналы полистать.

Заходите, мир так весел,

вместе будет интересней!

Наша библиотека сегодня - это:

  • книжный фонд 
  • фонд учебников
  • фонд периодических изданий 


Ждём вас в нашей школьной библиотеке!!!

 

 ПРАВИЛА ПОЛЬЗОВАНИЯ БИБЛИОТЕКОЙ

 

  1. Школьной библиотекой могут пользоваться: сотрудники школы,  учащиеся и их родители.
  2. Книги выдаются на 15 дней, если книга не будет прочитана к сроку, то его необходимо продлить.
  3. Утерянную или испорченную книгу необходимо заменить  равноценной (в том числе копией в переплёте) или уплатить её стоимость (за утерянный учебник).
  4. В библиотеке соблюдайте тишину и порядок.
  5. Учебная, методическая литература выдаётся читателям на срок обучения в соответствии с программой (с обязательной сдачей (перерегистрацией) в конце учебного года).
  6. Редкие и ценные книги, единственные экземпляры справочных и др. изданий, журналы, газеты на дом не выдаются.
  7. Читатели библиотеки несут материальную ответственность за сохранность библиотечных книг.

 

СЕМЕЙНОЕ ЧТЕНИЕ… 10 ПРИЧИН «ЗА»!

 

Уважаемые родители!

 

         Семейное чтение обладает поистине уникальными свойствами, способными создать теплую семейную атмосферу и успешную почву для развития личности ребенка.

&  Если вы способны уделить детям такое внимание, они знают, что вы их любите.

&  Чтение для детей делает из них читателей в будущем.

&  Детские книги так хорошо написаны, что будут интересны даже для взрослых.

&  Иллюстрации в книгах обогащают детей, способствуют их творческому развитию.

&  Книги помогут вашим детям научиться размышлять и фантазировать.

&  До тех пор, пока дети учатся читать, они будут считать Вас волшебником, создающим магию из слов.

&  Чтение вслух способствует развитию внимания у вашего ребенка.

&  Вы создаете удивительные воспоминания о прекрасных семейных вечерах и о теплом общении с ребенком.

&  Книги способны привить детям ценности, которые они пронесут через всю жизнь.

&  Рано или поздно, вам обязательно скажут спасибо за умного и воспитанного ребенка.

 

 Приятного совместного прочтения!!!

 

18 "зачем" нужны детские книжки

 

Шведская академия детской литературы

 

Восемнадцать «зачем» нужны детские книжки… ну, мало ли зачем. Например, можно в них цветы сушить…  

1. Книга развивает наш язык и увеличивает запас слов. Она учит нас выражать наши мысли и понимать, что говорят и пишут другие.

2. Книга развивает наше мышление. Из книг мы учимся абстрактным понятиям, книги расширяют горизонты нашего мира.

3. Книга стимулирует фантазию и учит нас мыслить образами.

4. Из книг мы узнаем о других странах и о другом образе жизни, о природе, технике, истории и обо всем на свете, что нас интересует.

Посредством книги я проживаю тысячу жизней, оставаясь самим собой.

К. С. Льюис

5. Книга развивает нашу способность к сопереживанию. Мы учимся вживаться в положение других людей.

6. Книги придают нам силы и вдохновение. Они увлекают и развлекают. Они заставляют нас смеяться и плакать. Они приносят утешение и указывают выход из трудного положения.

7. Книги задают важные вопросы, над которыми стоит задуматься.

8. Книга учит нас этике. Она заставляет нас размышлять о добре и зле.

9. Книга объясняет жизнь и помогает нам увидеть связь одного явления с другим.

10. Из книг мы понимаем, что не на все вопросы есть однозначные ответы, что на любую проблему можно посмотреть с разных точек зрения. Книги показывают, что конфликты не обязательно решать путём насилия.

11. Книги помогают нам познать самих себя. Для чувства собственного достоинства очень важно знать, что другие люди думают, чувствуют и реагируют так же, как мы. Она точь-в-точь как я.

12. Книги помогают нам понять других. Читая книги, написанные писателями других культур и эпох, и видя, что их мысли и чувства похожи на наши, мы лучше понимаем другие культуры и избавляемся от предрассудков.

13. Книги сокращают одиночество. Книгу можно взять с собой куда угодно. Ее можно бесплатно взять в библиотеке, и ей не нужна электросеть.

14. Книги – это часть нашего культурного наследия. Они создают общие точки отсчета.

15. Хорошую детскую книжку можно читать вслух на радость взрослым и детям. Она объединяет поколения.

16. Детская книжка открывает нам путь в большую литературу – огромный мир на всю нашу жизнь. Пусть первая встреча с книгой станет незабываемым событием.

Книга — сад, умещающийся в кармане (Арабская пословица)

       Детская книжка открывает нам путь в большую литературу –огромный мир на всю нашу жизнь. Пусть первая встреча с книгой станет незабываемым событием.

17. Детская книжка обогащает культуру страны. Над книжкой работает множество людей: писатели, художники, издатели, редакторы, печатники, рецензенты, книготорговцы, библиотекари…

18. Детская книжка – это также важная часть культурного экспорта, которая приносит стране доходы и повышает ее престиж за рубежом.

 

   «Главный помощник в учебе – учебник.

Он молчаливый и добрый волшебник,
Знания мудрые вечно хранит.
Ты сбереги его праздничный вид!
Сразу в обложку его оберни,
Ручкой не пачкай, не рви, и не мни.
Славный учебник научит всему –
Будь благодарен за это ему!»

 

Памятка па захаванасці падручнікаў (для бацькоў)

Паважаныя бацькі!

 Вялікая просьба звярнуць ўвагу на захаванасць падручнікаў вашых дзяцей! Паглядзець у якім стане вашы дзеці вяртаюцць іх у бібліятэку гімназіі. Чым далей мы з вамі разамзахаваем школьныя падручнікі, тымменшвам прыйдзецца марнаваць свій бюджэт, купляючы падручнік узамен сапсаванага!

Каб пазбегнуць страт і псуты падручнікаў, кожны падручнік павінен быць акуратна падпісаны ручкай! На кожным падручніку павінна быць вокладка!

Меры па захаванасці фонду падручнікаў:

1. Адказнасць за камплектаванне, улік, захаванне і абмен нясе бібліятэкар.

2. Улік і захаванасць у кожным класе праводзіць класны кіраўнік сумесна з бібліятэкарам.

3. Адказнасць за захаванасць падручнікаў кожнага вучня нясуць самі навучэнцы, а таксама іх бацькі.

4. На працягу тэрміну карыстання падручнік павінен мець трывалую вокладку, якая абараняе падручнік ад пашкоджанняў і забруджванняў.

5. Забараняецца рабіць у падручніку паметкі алоўкам, ручкай і г.д.

6. Забараняецца ўкладаць у падручнік староннія прадметы: аўтаручкі, лінейкі, сшыткі, вырываць і загінаць старонкі.

7. Дома рэкамендуецца захоўваць падручнікі ў адведзеным для іх месцы, недаступным для маленькіх дзяцей і хатніх жывёл, аддаленым ад крыніц агню і вільготнасці.

8. Пры атрыманні падручніка ў бібліятэцы неабходна ўважліва яго агледзець, па магчымасьці скасаваць недахопы. Калі падручнік не падлягае ремонту– звярнуцца ў бібліятэку для замены падручніка, або адзнакі аб недахопах. У канцы навучальнага года прэтэнзіі аб недахопах не прымаюцца, і віна ўскладаецца на навучэнца.

9. Рамонт вырабляць толькі клеем ПВА, ПФ, клеем-алоўкам. Папера павінна быць белай, тонкай. Падручнік, адрамантаваны няякасна, вяртаецца для паўторнага рамонту.

10. Бацькі і навучэнцы павінны захаваць на працягу года ўсе падручнікі цэлымі, без разбурэння сшыўкі кнігі, з наяўнасцю ўсіх старонак без запісаў і адзнак.

11. У выпадку псуты падручніка, бацькі абавязаны замяніць непрыдатны для карыстання падручнік– новым, раўназначным.

Дзякуй за разуменне! 

Выказваем надзею, што сумесныя нашы з вамі намаганні прадоўжаць жыццё школьных падручнікаў

  

Парады бацькам

У кожным доме павінен быць куток чытання. "Асабістую" бібліятэку вучня камплектаваць трэба ў залежнасці ад інтарэсаў, ўзросту. Фарміруючы чытацкую цікавасць, варта паклапаціцца, каб дзеці чыталі разнастайную літаратуру: казкі, прыгоды, навуковаую фантастыку, вершы, гумарэскі, аповесці, байкі.

Што ж пажадана мець у асабістай бібліятэцы малодшага школьніка?

    Перш за ўсё, даведачныя выданні, дзе можна знайсці матэрыял пры падрыхтоўцы рэфератаў, паведамленняў. Карысна набыць навукова-папулярную і навукова-мастацкую літаратуру па праграме школьнага навучання, слоўнікі, атласы.

    У кутку чытання абавязкова павінны быць любімыя дзецьмі мастацкія творы: гэта могуць быць падораныя з памятным надпісам кнігі, апавяданні пра любімых жывёл, або пра герояў прыгодніцкіх апавяданняў. Галоўнае, каб дзіця ставілася да кніг беражліва, перачытвала іх. Павінны быць і кнігі, звязаныя з яго захапленнямі, або кнігі, які дапамагаюць яму развіць свае здольнасці.

     Прывучаць да кнігі варта паступова, нарошчваючы складанасць чытання. Пры гэтым важна навучыць дзяцей дзяліцца сваімі ўражаннямі і сумненнямі.

  Перш чым набываць кнігу для хатняй бібліятэкі, варта азнаёміцца са зместам: прачытаць анатацыю, прагледзець некалькі старонак, звярнуць увагу на ілюстрацыі.

       На першым часе мэта згодна купляць невялікія па аб'ёме кніжкі з вялікімі малюнкамі, імкнуцца, каб дзеці запаміналі аўтара і назву кнігі. Прывучайце дзяцей пры самастойным чытанні фіксаваць ўзнікшыя пытанні, цікавыя месцы з кнігі.

   Дзецям вартадаць права самастойна вызначаць кола свайгочытання, неабходна ўлічваць палавыя адрозненні дзяцей. Для зацікаўленасці дзіцяці чытаннем пажадана праводзіць літаратурныя гульні: адгадванні твора па словах (ілюстрацыіях), разгадванне «хітрых» пытанняў.

      Каб дапамагчы дзіцяці арыентавацца ў свеце кніг, выбраць пэўную кнігу для чытання, варта хоць зрэдку наведваць разам з ім дзіцячую бібліятэку, кнігарні.

Наяўнасць кніг у доме або запіс дзіцяці ў бібліятэку не гарантуе, што ён будзе любіць чытаць.

Толькі арганізацыя бацькамі ўмоў для чытання, сумесныя сямейныя чытанні дапамогуць сфармаваць чытацкую цікавасць у дзяцей.